Yleinen hajuvesikeskustelu!

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saara
Administrator

07-11-2014 06:10 PM

Yleisön pyynnöstä! Tag boardissa keskustelu hajuvesistä käy kuumana, joten sitä voi jatkaa täällä.

Vastauksena Nikon kysymykseen siitä, tuoksuuko Escadan Joyful samalta kuin Britney Curious osittain samojen ainesosien takia, ei oikeastaan. En ole koskaan huomannut niissä samankaltaisuuksia. En ole mikään hajuvesiekspertti, mutta Joyful on jotenkin kirpeämpi.

Now I Hold Them At Attention, Cause New Britney's On A Mission
rebellion
Moderator

07-11-2014 10:17 PM

jee! Olen suuri hajuvesiholisti että se on oikeastaan jo harrastus! :) Tällä hetkellä 65 + iso kasa näytteitä. Monta olisi vielä hankinnassa.

You're my light when it gets dark
You're always in my heart
You're my brightest morning star.
Hanzu
Member

07-11-2014 11:06 PM

Ai että, minulle täydellinen keskustelu. Big Grin Täällä yksi aivan tuoksuihin hurahtanut. Kokoelmassani on reilusti yli 100 hajuvettä ja lisää tulee koko ajan.

Kokoelmasta löytyy kalliita designertuoksuja kuin julkkistuoksujakin. Britneyn lisäksi tykkään todella paljon Diorin tuoksuista. Diorin J'adore on yksi suosikeistani.

Odottelin kauan aikaa Lady Gagan Eau de Gagaa. Tänään haistelin sitä Emotionissa ja se ei ollutkaan niin hyvä kuin kuvittelin. Ihmiset kehuu sitä Famea paremmaksi. Mielestäni Fame on paljon parempi.

Voisin keskustella tuoksuista tuntikausia.

People pay me compliments
Boosting up my confidence
All it takes is common sense
rebellion
Moderator

08-11-2014 12:11 AM

^ ihanaa, lisää hajuvesiin hurahtaneita! Mulla on kans laaja hajuvesikokoelma, löytyy paljon julkkistuoksuja, mutta myös esimerkiksi Escada, Giorgio Armani, Marc Jacobs, Calvin Klein, Moschino ja niin edelleen. :3 Tulisi aikamoinen lista jos listaisin kaikki julkkikset ja merkit, mutta ah tiedättekö tunteen ku menee kokoelman lähelle niin niitä tekisi mieli hiplailla vaikka kuinka kauan? ♥

Kävin kans sokkarilla haistelemassa Gagan uutta tuoksua, se oli jotenkin erikoinen, mutta hyvänä puolena se että se sopii hyvin naiselle sekä miehelle, kun hänellä on kumminkin todella paljon niitä miesfanejakin :) mut oon samaa mieltä että Fame on paljon parempi.

Tazanna
Posting Freak

08-11-2014 10:48 AM

(08-11-2014 12:11 AM)rebellion Wrote:  mutta ah tiedättekö tunteen ku menee kokoelman lähelle niin niitä tekisi mieli hiplailla vaikka kuinka kauan? ♥

Joo, mä todellakin tiedän tän tunteen! Varsinkin nää mun Katy Perryn Meow ja Purr tuoksut on semmosii että niitä tekis mieli kokoajan hiplata kun ne tuoksuu aivan ihanalle ja ne pullot on niin ihanat.. ♥ haha

Mutta, minäkin rakastan erinlaisia hajuvesiä! Minun kokoelmassani on oikeastaan vaan julkkikstuoksuja sillä kerään oikeastaan vaan niitä. Mutta omistan yhden ei julkkikstuoksun jonka olen saanut saanut lahjaksi Big Grin

Itse en ole tuota Gagan uutta hajuvettä viälä haistellu sillä sitä ei ainakaan viälä oo täälläpäin mutta ainakaan se The Fame ei oo ainakaan mun mieleen, oikeastaan se ei tuoksu musta erityisesti miltään.. tai ainakaan ei kovin erikoiselta.

Only an angel(s) could be so unusual
Hanzu
Member

08-11-2014 01:25 PM

Quote:mutta ah tiedättekö tunteen ku menee kokoelman lähelle niin niitä tekisi mieli hiplailla vaikka kuinka kauan? ♥

Todellakin tiedän Smile Vaikka pullot on todella nättejä niin säilytän niitä kaapissa piilossa. Koska valo ja lämpö on kuin kuolema hajuvesille.

People pay me compliments
Boosting up my confidence
All it takes is common sense
rebellion
Moderator

08-11-2014 02:04 PM

(08-11-2014 10:48 AM)Tazanna Wrote:  Joo, mä todellakin tiedän tän tunteen! Varsinkin nää mun Katy Perryn Meow ja Purr tuoksut on semmosii että niitä tekis mieli kokoajan hiplata kun ne tuoksuu aivan ihanalle ja ne pullot on niin ihanat.. ♥ haha

Hain postista just paketin jossa tuli Katyn Purr ja Meow. Oon kyl nii rakastunu, ihanan tuoksusia + ne pullot on niiin siistejä! Otin Purrin 100ml niin se on niin iso! So cool.

(08-11-2014 01:25 PM)Hanzu Wrote:  Todellakin tiedän Smile Vaikka pullot on todella nättejä niin säilytän niitä kaapissa piilossa. Koska valo ja lämpö on kuin kuolema hajuvesille.

Mulla ne on pöydällä näkyvällä paikalla Big Grin ja mun huone on tän kämpän viilein huone niin hajuvesillä on mukava olla (;

Tazanna
Posting Freak

08-11-2014 05:29 PM

(08-11-2014 02:04 PM)rebellion Wrote:  
(08-11-2014 10:48 AM)Tazanna Wrote:  Joo, mä todellakin tiedän tän tunteen! Varsinkin nää mun Katy Perryn Meow ja Purr tuoksut on semmosii että niitä tekis mieli kokoajan hiplata kun ne tuoksuu aivan ihanalle ja ne pullot on niin ihanat.. ♥ haha

Hain postista just paketin jossa tuli Katyn Purr ja Meow. Oon kyl nii rakastunu, ihanan tuoksusia + ne pullot on niiin siistejä! Otin Purrin 100ml niin se on niin iso! So cool.

Joo se on ne on aivan ihanan tuoksusia ♥ Ei oikein edes viitsis käyttää mutta eiköhän niitäkin tuu käytettyy.. Big Grin Mulla on vaan 50 ml pullot mutta 100 ml pullot on kyllä siistejä harmi vaan että aika usein niin kalliita.. ://

rebellion
Moderator

08-11-2014 05:33 PM

(08-11-2014 05:29 PM)Tazanna Wrote:  

Joo se on ne on aivan ihanan tuoksusia ♥ Ei oikein edes viitsis käyttää mutta eiköhän niitäkin tuu käytettyy.. Big Grin Mulla on vaan 50 ml pullot mutta 100 ml pullot on kyllä siistejä harmi vaan että aika usein niin kalliita.. ://

joo niin on, mut toi mun Purr makso vaan 22,95e Smile Meow mulla on 30ml.

Hei tiiätkö tai tietääkö joku miltä Shakiran Elixir tuoksuu teidän mielestänne? En oo ikinä haistanu mut houkuttelis tilata se joskus. Jännän kuulosia kyl noi mitä se sisältää.

Tazanna
Posting Freak

08-11-2014 05:41 PM

(08-11-2014 05:33 PM)rebellion Wrote:  
(08-11-2014 05:29 PM)Tazanna Wrote:  

Joo se on ne on aivan ihanan tuoksusia ♥ Ei oikein edes viitsis käyttää mutta eiköhän niitäkin tuu käytettyy.. :D Mulla on vaan 50 ml pullot mutta 100 ml pullot on kyllä siistejä harmi vaan että aika usein niin kalliita.. ://

joo niin on, mut toi mun Purr makso vaan 22,95e :) Meow mulla on 30ml.

Hei tiiätkö tai tietääkö joku miltä Shakiran Elixir tuoksuu teidän mielestänne? En oo ikinä haistanu mut houkuttelis tilata se joskus. Jännän kuulosia kyl noi mitä se sisältää.

aa okei noh sitten :D Mutta en ikävä kyllä tiiä miltä toi Elixir tuoksuu.. Tiedän vaan miltä S By Shakira ja Eau Florale tuoksuvat kun omistan ne mutta kieltämättä se kuulostaa kyllä jännän hajuselta kun noita aineosia kattoo :D

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)