Yleinen hajuvesikeskustelu!

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saara
Administrator

12-11-2014 07:45 PM

Mihin paikkoihin suihkutatte hajuvettä? Onko siihen muuten jotain oikeaoppista tapaa?

Now I Hold Them At Attention, Cause New Britney's On A Mission
Hanzu
Member

12-11-2014 09:49 PM

On. Yleisin virhe on se että kun suihkautetaan ranteeseen, niin sitä hierotaan toiseenkin ranteeseen. Niin ei saisi tehdä. Se saa hajumolekyylit hajoamaan ja hajuvesi tuoksuu erilaiselta.

Hajuvettä suihkautetaan aina sinne missä tuntuu sydämen syke. Yleisimmät paikat on juurikin kaula ja ranteet. Se ihon lämpö saa ne tuoksumaan pidempään ja tuo tuoksua paremmin esiin.

Itse suihkautan aina kaulalle ja ranteeseen. Mutta jos tulee hajuvesistä helposti pää kipeäksi, niin silloin ei suositella suihkauttamaan pään lähettyville. Smile Onneksi mulla ei koskaan tule.

People pay me compliments
Boosting up my confidence
All it takes is common sense
(This post was last modified: 12-11-2014 09:50 PM by Hanzu.)
rebellion
Moderator

12-11-2014 10:28 PM

Mäkin suihkutan aina kaulalle :D joskus ranteeseen, mut taputtelen niitä ranteitani toisiansa vasten. Harvemmin kumminkin laitan ranteisiin, koska mulla katoaa niistä se hajuvesi nopeesti :D kaupassa kylläkin kokeilen niihin pieniin papereihin ja aika usein laitan ranteeseen että miltä tuoksuu iholla.

You're my light when it gets dark
You're always in my heart
You're my brightest morning star.
Tazanna
Posting Freak

13-11-2014 10:47 AM

Mullakin on sama juttu että suihkutan kaulalle tai ranteeseen. Joskus suihkutan sitä pään yläpuolelta hiuksiin.. xDD koska tykkään jos hiukset tuoksuu vähän myös.

Only an angel(s) could be so unusual
(This post was last modified: 13-11-2014 10:48 AM by Tazanna.)
Saara
Administrator

13-11-2014 06:36 PM

Aak, hieron aina ranteitani! Täytyykin yrittää muistaa. En tykkää siitä, että hajuvesi lemuaa edelläni ja perässäni, joten yritän aina suihkaista mahdollisimman vähän. Aika usein suihkautan ilmaan ja vedän kädet siitä läpi. Ei kovin oikeaoppista Smile

rebellion
Moderator

18-11-2014 09:59 AM

Hajuvedestä on tullu kyl niin tärkeä asuste et on jotenkin tyhjä olo ilman hajuvettä :D btw onko muillakin heikkouksia jotka kohdistuvat lahjapakkauksiin? Ah rakastan niitä! Jotkut lahjapakkaukset maksaa samanverran kun kyseinen hajuvesi yksin, tai saa jopa edullisemmin! Sitku tulee jotain vielä mukanaki (rasva, suihkugeeli ym.) Sokkariin oli tullu nyt iso kasa lahjapakkauksii ni innostuin nii kovi et tiputin pari tuotetta lattialle ja myyjä vähä tuijotti :DD

Tazanna
Posting Freak

18-11-2014 02:13 PM

Lahjapakkaukset ovat kyllä kieltämättä todella hienon näkösiä! Itse vaan en koskaan käytä sitä rasvaa mikä siinä tulee sillä inhoan tämmösiä käsirasvoja sun muita.. Joten, "lahjoitan" ne aina jollekin muulle.. xD Tosin, kieltämättä ne vie aika paljon tilaakin sillä mä ainakin oon semmonen että en millään raaskis heittää sitä pakettia pois sillä se vaan on niin hieno.. Big Grin

Only an angel(s) could be so unusual
Hanzu
Member

18-11-2014 08:53 PM

Lahjapakkaukset on aina hienoja ja katselen niitä aina kaupoissa, mutta mulle ne on aika turhia kun en käytä niitä rasvoja. Omistan muutamia hajuvesien mukana tulleita rasvoja, mutta en ole koskaan käyttänyt niitä.

Britneyltäkin on 3 rasvaa mitä en ole käyttänyt.

// Tazanna, mulla vähän sama homma. Big Grin Säästän yleensä paketit.

People pay me compliments
Boosting up my confidence
All it takes is common sense
(This post was last modified: 18-11-2014 08:56 PM by Hanzu.)
rebellion
Moderator

19-11-2014 10:17 AM

Mä käytän niitä rasvoja ja suihkugeelejä mielelläni :D tosin niissä on se miinus ettei raaskisi käyttää loppuun asti XD sitte on sillee yhyy se loppu

Saara
Administrator

19-11-2014 07:23 PM

Mulla on enemmän intohimoja rasvoja kohtaan! Niistä tulee sopivan verran tuoksua.

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)